گروه ریاضی پلدشت

به سایت گروه ریاضی پلدشت خوش آمدیدلطفاپس از بازدید با ارائه نظریات خود ما را یاری فرمایید

گروه ریاضی پلدشت

به سایت گروه ریاضی پلدشت خوش آمدیدلطفاپس از بازدید با ارائه نظریات خود ما را یاری فرمایید

نمونه سوالات امتحانی هندسه تحلیلی ، ریاضیات گسسته، حساب دیفرانسی

نظرات 1 + ارسال نظر
حمیده یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:52 ب.ظ

سلام اقای ولی زاده
اینجانبه خانم حمیده رهام بهشهری هستم و همکار شما . من در دانشگاه همکلاسی داشتم به نام خانم سونیا بایرام زاده . می دونم معلم دبیرستانهای آموزش و پروورش پلدشت است . خیلی دوست دارم پیداش کنم . شما می تونید کمکم کنید . من دچار بیماری بد هستم باید ازش حلالیت بطلبم . این شماره من است لطفا کمکم کنید . اگه می تونید توی همین صفحه و زیر نظرم بنویسید کمکتان می کنم و یا به موبایلم بفرستید کمکتان می کنم . لطفا کمکم کنید .
09355873359

سلام خانم بایرام زاده با شماره ای که داده بودید تماس گرفته ولی شماره مسدود می باشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد